2013-11-07

Skiathos sala (11 diena)

Valio!!! Šiandien bandysim nors dienelei koją iškelti iš žemyninės Graikijos ir aplankyti vieną iš Graikijos salų - Skiathos salą. Pasirinkimas visiškai atsitiktinis - tiesiog ji arčiausiai esanti ir ir iš ten, kur mes esame, patogiausia į ją nuvykti vienos dienos ekskursijai.

Kadangi tai nėra lietuvių labai lankoma ir garsi sala, keletas žodžių apie ją: Skiathos – nedidelė, vos 45 kv.km sala Egėjo jūroje, turinti daugiau kaip 60 paplūdimių. Garsiausias ir populiariausias ne tik saloje, bet ir visoje Graikijoje – Koukounaries.

Taigi prasikrapštome akeles po saldžiai pramiegotos ir, svarbiausia, be kraugerių uodų praleistos nakties, papusryčiaujam ir važiuojam savo automobiliu iki Volo, iš kurio, jeigu viskas pagal planą, kelsimės apžiūrėti Skiathos salos.
Rytinis pasivaikščiojimas po Volo: miestas dar tik bunda, saulutė neįkyriai sveikinasi, jokio žmonių šurmulio...

Na va, bilietus į keltą jau susižvejojom, tad galim ramiai pasižvalgyti ir po Volo. Uoste gyvenimas verda, daugybė laivelių prekiauja ką tik sužvejotu laimikiu.

Laiko iki kelto ne marios, tad skubinamės žvilgterti ir į Volo centrą.

Daugybė žuvies parduotuvėlių...Manęs, kaip tikros „jūrų gėrybių gurmanės“ nevilioja manęs nei kvapai, nei vaizdai...O mano bendrakeleivis tik seilę varvina ir fantazuoja, kaip jis čia viską pirktų, o po to gardžiai keptų..virtų..ir VALGYTŲ..

Kažkam tai pasirodė irgi labai skaniai...

„Skrendančios katės“ skraidins mus į Skiathos salą...

Nuo Volo iki Skiathos salos apie 2 val. kelio – priklausomai su kokiu keltu kelsiesi: greituoju ar paprastu. Na, kadangi mes iš anksto neplanavom šios kelionės, tad neturėjom kito pasirinkimo, tai kėlėmės greituoju "Flying cat", ir, aišku, mokėjom beveik dvigubai brangiau
Atsimojuojam su žemynu, nors ir labai trumpam...

Tiesa, jei tik būtų buvus galimybė ir laiko, tikrai mieliau rinkčiausi lėtesnį keltą, kuriame galima išeiti ant denio bei pasidžiaugti saulute, jūra, vaizdais ne pro stiklą. Būtent tokiu keltu grįžom atgal i Volą, tačiau buvo visiškai tamsu, tad aplink nieko nematėm, tik nutolstančius bei priartėjančius miesto žibintus.
Kažkas moka naudotis kiekviena proga ir jau devintą sapnelį sapnuoja.

Na štai ir Skiathos!

Išlipus iš kelto, pirmiausia susimedžiojame salos žemėlapį ir skubinamės pasistiprinti bei susidėlioti mūsų ekskursijos planus.

Stiprinamės ir gaivinamės J))))
Dar išvakarėse, ieškodama info apie Skiathos, išskaičiau, kad šioje saloje yra vienas gražiausių, turinčių ne vieną apdovanojimą paplūdimių. Taigi be abejonės keliausime patys jo apžiūrėti, kuo jis toks įspūdingas.
O mano bendrakeleivį labiausiai suintrigavo youtube pažiūrėtas klipukas, kaip visai į paplūdimį leidžiasi lėktuvas. Taigi Mindaugui knieti susirasti oro uostą ir naiviai tikėtis, kad ir mums nuskils taip pamatyti visai pro nosį prazvimbiantį lėktuvą.
Youtube galite patys pamatyti, kaip čia lėktuvai leidžiasi ir kyla visai palei nosį gulintiems pliaže.

Taigi sėdam į autobusą, pavadintą kaip ir garsusis paplūdimys - Koukounaries ir lekiam į garsųjį paplūdimį. Bilieto kaina 2 eurai/ asmeniui.

Koukounaries papludimys – populiariausias paplūdimys saloje ir, anot aprašymų, pelnęs labai daug apdovanojimų kaip geriausias paplūdimys visoje Graikijoje.

Ne, nežinau, kai taip tiršta žmonių kaip pas mus Palangoje vasarą per ilgąjį savaitgalį, kad ne tik praeiti sunku, bet ne kur saulutes pagaudyt vietos sunkiai berasi, ar gali toks sausakimšas paplūdimys palikti ypatingą įspūdį. Na, bet veiksmo ir gražių vaikinų bei merginų jame tikrai netrūksta!
Šokiai pokiai vandenyje...

Na, ką žymiausią salos paplūdimį aplankėm, prisipliuškenom, atsigaivinom, dabar - keliaujam ieškoti oro uosto, tikėdamiesi, kad pavyks pamatyti, kaip visai palei mūsų galvas pralekia lėktuvas.
belaukiant autobuso
Na va, mes jau ir prie pakilimo tako! Rymom naiviai tikėdamiesi pamatyti bekylantį ar besileidžiantį lėktuvą...kol blondiniška galva nepasiūlo įlįsti į oro uosto internetinį puslapį ir žvilgterti į tvarkaraštį. Nusiviliam, šiandien visi lėktuvai jau išskrido...
Taigi keliaujam pasižvalgyti po pagrindinį salos miestelį Skiathos, kuriame ir išsilaipinome atplaukę su keltu.
Iki kelto dar pora valandų, tad neskubėdami klaidžiojame miesto gatvelėmis.

Tiek ir dar daugiau pliuso lydėjo mus visos kelionės metu...
Dabar tik pasvajot apie tokią malonią šilumą...

Kavinės, barai ruošiasi vakarui...

Niekas niekur neskuba... „Siga siga“ ( lėtai lėtai)

Nuostabūs vaizdai, dar nuostabesnis foto modelis, tad ko nepasidžiaugus nedidele fotosesija!

Laukiam savojo kelto, kuris vėluoja daugiau kaip valandą...

Dienos pabaigoje šiek tiek gailėjausi, kodėl nepritariau Mindaugo minčiai išsinuomoti transporto priemonę -ypač kokį keturatį. Tiesiog nenorėjau motorolerio, o kad keturačius nuomoja pamačiau per vėlai. Būtume tikrai daug daugiau vietų apvažiavę ir, neabejoju, sala labiau patiktų.

Paliekam vakarėjančią ir naktiniam šurmuliui besiruošiančią Skathos salą...

Vakarienė ir trumpas pogulio miegelis...labai jau kietas gultas pasirodė beesantis.

Gaila, kad plaukėm atviram deny, tačiau aplinkui nieko nematėm...tik krante šviečiančius žiburius, girdėjom jūros ir vėjo ošimą bei kelto variklio burzgesį.

Į Volo parplaukiame jau vėlai vakare, tekinom lekiam prie savo mašiniuko, labai tikėdamiesi, kad rasim jį savo vietoj tokį kokį palikom. Radom! Ir dovanėlę -  lapelį su baudos kvitu -  radom!  Nors taksistas patikino, kad čia nemokamas parkingas, o tai, kiek supratom, rodė ir kelio ženklas (su tam tikru prierašu graikiškai:))). Na, bet mes dėl to labai nenusiminėm. Tikimės, kad baudelei iki mūsų bus per ilgas kelias ir jinai mūsų Lietuvoje nepasieks....